- Komerční sdělení-udalosti

7 pokladů pro milovníky italské kuchyně

Přímořská kuchyně je velmi rozmanitá a rozšířená. Vybrali jsme...

Co vše brát v úvahu při psaní recenze služby

Pokud si přejete, aby vaše zkušenost s určitou službou byla...

Jin a jang je symbolem hledání

Chybí vám v životě radost, hojnost, láska a štěstí?...

Přírodní, bio či klinicky testovaný: Víte, co znamenají tato označení

To, jaké vlastnosti má váš oblíbený kosmetický produkt, možná...

Zde je šest způsobů, jak na to

Pokud budou vaše oslavy příchodu nového roku probíhat v...

Vogue pobouřil veřejnost reklamou na kožešiny

Britské vydání časopisu Vogue čelí kritice ze strany ochranářů zvířat i velkých značek, které odmítají používat kožešiny. Na vině je celostránková reklama, která se objevila v únorovém vydání časopisu. Jedná se o reklamu na společnost International Fur Federation (IFF), která se celosvětově zabývá podporou a certifikací kožešinového průmyslu.

Fotografii, na které muž a dvě ženy sedí oblečeni v luxusních kožešinách, doplňuje jednoduchý text Furnow and Forever. Ten odkazuje na hlavní stránku IFF wearefur.com a fotka se objevila na sociálních sítích více vlivných osobností.

Upozornila na ni například redaktorka Daily Telegraph Anita Singh. Na svém Twitteru se ptá, zda by se reklama na kožešiny objevila iv době, kdy magazín vedla Alexandra Shulmanová a dodává, že je zklamaná z toho, co vidí v únorovém vydání.

Alexandru Shulmanovou, která byla dlouholetou šéfredaktorkou, loni vystřídal Edward Enninful. Během vedení Shulmanové se v magazínu kožešiny neobjevovaly vůbec.

Svůj protest připojilo i několik vlivných značek, jako například Gucci a Michael Kors, které ve svých oděvech přestaly používat pravé kožešinové výrobky. Podle slov ředitele značky Gucci, Marca Bizzarriho, jsou k dispozici technologie, díky kterým už nemusíme používat kožešiny. Alternativy jsou podle něj opravdu luxusní.

Několik organizací bojujících za práva zvířat dlouhodobě poukazují na to, že zvířata určená pro kožešinový průmysl jsou chována ve špatných podmínkách a usmrcována bolestivým a krutým způsobem.

PETA například uvádí, že zvířata jsou často zabíjena elektrickým proudem, v Číně dochází ke zdírání z kůže zaživa a třetina zvířat, jejichž kožešiny se dostávají na americký trh, umírá v ocelových pastích. V těch se to děje extrémně pomalu a bolestivě.

Ředitelka organizace PETA se pro britské noviny Daily Mail vyjádřila: „Britský Vogue má dlouhodobý zákaz zveřejňovat na svých stránkách kožešiny. Budeme na ně apelovat, aby se tento krutý průmysl do časopisu nedostal zadními dvířky reklamy.“

- Komerční sdělení-udalosti