- Komerční sdělení-udalosti

7 pokladů pro milovníky italské kuchyně

Přímořská kuchyně je velmi rozmanitá a rozšířená. Vybrali jsme...

Co vše brát v úvahu při psaní recenze služby

Pokud si přejete, aby vaše zkušenost s určitou službou byla...

Jin a jang je symbolem hledání

Chybí vám v životě radost, hojnost, láska a štěstí?...

Přírodní, bio či klinicky testovaný: Víte, co znamenají tato označení

To, jaké vlastnosti má váš oblíbený kosmetický produkt, možná...

Zde je šest způsobů, jak na to

Pokud budou vaše oslavy příchodu nového roku probíhat v...

Co vše brát v úvahu při psaní recenze služby

Pokud si přejete, aby vaše zkušenost s určitou službou byla užitečná i pro ostatní, pak po jejím vyzkoušení nejspíš zamíříte na některý z recenzních serverů a sepíšete své dojmy. Hodnocení by mělo být uceleným a srozumitelným textem, nikoli pouze snůškou vašich pocitů nebo vágních frází. Ne každého však hned spatra napadne, co by měl vlastně psát. Nad čím se tedy zamyslet a co vzít v úvahu, než začnete s psaním?

Kvalita a rychlost provedení

Patrně nejdůležitějším bodem vaší recenze by mělo být zhodnocení kvality služby a rychlosti jejího provedení (a to i ve vztahu k uvedené kvalitě). Zde si dejte záležet, abyste skutečně vystihli, proč jste byli či nebyli se službou spokojeni a jaké byly její přednosti a nedostatky. Vady zkuste popsat spíše detailněji a odůvodněte, proč pro vás jsou či nejsou důvodem již tohoto dodavatele nevyužít. U doby trvání stačí orientační odhad a vaše subjektivní úvaha nad tím, zda odpovídala vašemu očekávání vzhledem ke složitosti a typu seo služby.

Komunikace poskytovatele

Dodavatel by měl zvedat telefony nebo se alespoň včas ozvat zpět a měl by být také schopen využívat elektronické komunikace. Pokud komunikuje neochotně, nepředstaví se do telefonu, chová se nepříjemně či dokonce neslušně, nelze očekávat, že se to v průběhu spolupráce výrazně zlepší. Proto je i tato zdánlivě vedlejší dovednost u podnikatele tohoto typu velmi důležitá. Neochotnou komunikaci rozhodně ve své recenzi vypíchněte, abyste varovali ostatní.

Řešení problé

Každá z nás doufá, že k reklamaci či podobným situacím nebude docházet, avšak život přináší různé scénáře. Na druhou stranu, pokud se poskytovatel umí s problematickými záležitostmi elegantně vypořádat a dokáže přiznat chybu na své straně, okamžitě ho to staví nad ostatní, kteří často strkají hlavu do písku. Tato schopnost si zaslouží výrazné ocenění v recenzi a doporučení všemi deseti.

- Komerční sdělení-udalosti